God afton!

 

 

Hallå alla bloggare!

 

Ursäkta att jag inte skrivit på en vecka..Jag har varit upptagen med Sverige besök och mycket annat. Ett fantastiskt mirakel har äntligen inträffat! Jag har fått visa, uppehållstillstånd i 2 år.

Det är så skönt, känns som en stor lättnad! Tack alla förebedjare och Tack Gode Gud!

Ikväll har ett Iranskt par tagit emot Jesus och jag har lett dem till tro…helt fantastiskt!

Träffade frun på ett hotell och hon ville följa med till kyrkan på söndagen och hon ville ha hjälp i bön efter mötet och sedan har jag träffat paret i deras hem och bett för dem. Ikväll ville de följa med till kyrkan och få sin kristna tro konfirmerad. Dixon och jag tog fram dem i slutet av bönemötet ikväll och de fick böja knä och be frälsningsbönen. Halleluja! De bor här i närheten och har varit här ca ett år.

Det är fantastiskt! Det största av alla mirakler är när en människa får möta Jesus, ta emot honom och börja tro på honom..

Den här veckan har varit späckad med turistande med min väninna från Sverige och att vara pastor osv..det tar på krafterna och jag är trött ikväll…men det är fantastiskt och jag är lycklig!

Hoppas att ni har det bra där hemma i kylan..jag kände inte tillstymmelse till avund när Rode lämnade för att åka till Sverige idag. Jag trivs otroligt bra här=)

Lägger in några bilder som kanske kan ge er lite solig energi här från Zanzibar…

 

Kramar!

 

Isa=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0